Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
| Kandydat | Brandys Łukasz |
| Wiek | 25 |
| Miejsce zamieszkania i poparcie | Nieledwia |
| Okręg wyborczy nr | 6 |
| Liczba głosów oddanych na kandydata | 72 |
| % głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,89% |
| Liczba głosów oddanych na listę | 1029 |
| % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 7,00% |
| Mandat | Nie |
gm. Milówka
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Remiza OSP w Kamesznicy | 6 |
0,75% |
37 |
16,22% |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Nieledwi, ul. Górska 297 | 56 |
21,13% |
76 |
73,68% |
| 3 | Zespół Szkół w Milówce, ul. Dworcowa 5 | 6 |
0,68% |
167 |
3,59% |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Milówce, ul. Dworcowa 3 | 3 |
0,43% |
111 |
2,70% |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Szarem | 0 | — | 6 |
0,00% |
| 6 | Szkoła Podstawowa w Lalikach | 0 | — | 9 |
0,00% |
gm. Rajcza
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Szkoła Podstawowa w Rajczy Dolnej | 0 | — | 9 |
0,00% |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Rajczy | 0 | — | 222 |
0,00% |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Rycerce Dolnej | 0 | — | 49 |
0,00% |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej | 0 | — | 57 |
0,00% |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Soli | 1 |
0,23% |
24 |
4,17% |
| 6 | Szkoła Podstawowa w Soli - Kiczorze | 0 | — | 7 |
0,00% |
| 7 | Szkoła Podstawowa w Zwardoniu | 0 | — | 38 |
0,00% |
gm. Ujsoły
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Szkoła Podstawowa w Złatnej | 0 | — | 30 |
0,00% |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Glince | 0 | — | 60 |
0,00% |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Soblówce | 0 | — | 19 |
0,00% |
| 4 | Gimnazjum w Ujsołach | 0 | — | 45 |
0,00% |
| 5 | Gimnazjum w Ujsołach | 0 | — | 63 |
0,00% |