Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Grodziski Medard Hieronim |
Wiek | 60 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Przybiernów |
Okręg wyborczy nr | 3 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 230 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 3,53% |
Liczba głosów oddanych na listę | 1218 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 18,88% |
Mandat | Nie |
gm. Maszewo
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Dębicach | 0 | — | 213 |
0,00% |
2 | Ośrodek Kultury w Maszewie | 1 |
0,15% |
156 |
0,64% |
3 | Gimnazjum w Maszewie | 0 | — | 86 |
0,00% |
4 | Zespół Szkół PonadGimnazjalnych w Maszewie | 0 | — | 56 |
0,00% |
5 | Szkoła Podstawowa w Rożnowie | 0 | — | 113 |
0,00% |
gm. Osina
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zespół Szkół Publicznych im. B. Malinowskiego w Osinie | 3 |
0,46% |
63 |
4,76% |
2 | Świetlica wiejska w Węgorzach | 3 |
0,93% |
20 |
15,00% |
gm. Przybiernów
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Przybiernowie ul.Kościuszki | 109 |
15,27% |
120 |
90,83% |
2 | Szkoła Podstawowa w Czarnogłowach, ul. Lipowa | 95 |
22,89% |
120 |
79,17% |
3 | Szkoła Podstawowa w Budzieszewicach, Budzieszewice 8 | 8 |
4,47% |
17 |
47,06% |
gm. Stepnica
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Urząd Gminy w Stepnicy ul.Kościuszki 4 | 6 |
0,58% |
178 |
3,37% |
2 | Szkoła Podstawowa w Racimierzu ul. Niepodległości 9 | 5 |
1,52% |
44 |
11,36% |
3 | Świetlica wiejska w Gąsierzynie ul. Mickiewicza 1 | 0 | — | 32 |
0,00% |