Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
| Kandydat | Kajzar Izabela |
| Wiek | 22 |
| Miejsce zamieszkania i poparcie | Pruchna , popierana przez Ligę Polskich Rodzin |
| Okręg wyborczy nr | 4 |
| Liczba głosów oddanych na kandydata | 42 |
| % głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,58% |
| Liczba głosów oddanych na listę | 161 |
| % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 26,09% |
| Mandat | Nie |
gm. Chybie
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Szkoła Podstawowa Nr 1 Chybie, ul. Bielska 80, Tel. 856 11 08 Parter - sala nr 54 | 0 | — | 2 |
0,00% |
| 2 | Szkoła Podstawowa Nr 1 Chybie, ul. Bielska 80, Tel. 856 11 08 Parter - sala nr 55 | 0 | — | 1 |
0,00% |
| 3 | Gminny Ośrodek Kultury Chybie, ul. Bielska 51, Tel. 856 10 99 Sala Posiedzeń Urzędu Gminy (amfiteatr) | 2 |
0,89% |
3 |
66,67% |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Mnichu Wejście boczne od ul. Krótkiej, Tel. 856 10 47 Parter, sala ćwiczeń gimnastycznych | 3 |
0,48% |
7 |
42,86% |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Mnichu Wejście boczne od ul. Krótkiej, Tel. 856 10 47 Parter, jadalnia | 1 |
0,16% |
4 |
25,00% |
| 6 | Szkoła Podstawowa w Zaborzu ul. Karola Miarki 7, Tel. 856 10 38 Parter, sala nr 2 | 0 | — | 1 |
0,00% |
gm. Strumień
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Gimnazjum w Strumieniu ul. 1 Maja 38 | 0 | — | 29 |
0,00% |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Strumieniu ul. Młyńska 8 | 0 | — | 18 |
0,00% |
| 3 | Zespół Szkół w Pruchnej ul. Główna 60 | 23 |
3,21% |
53 |
43,40% |
| 4 | Zespół Szkół w Drogomyślu ul. Główna 15 | 1 |
0,13% |
4 |
25,00% |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Zabłociu ul. Bielska 36 | 3 |
0,74% |
14 |
21,43% |
| 6 | Świetlica Wiejska w Bąkowie ul. Osiedlowa 1 | 4 |
0,80% |
12 |
33,33% |
| 7 | Przedszkole w Zbytkowie ul. Wyzwolenia 49 | 5 |
1,16% |
13 |
38,46% |