Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Dobrzański Zdzisław Roman |
Wiek | 44 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Nadolice Małe |
Okręg wyborczy nr | 1 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 67 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,75% |
Liczba głosów oddanych na listę | 751 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 8,92% |
Mandat | Nie |
gm. Czernica
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Środowiskowy Klub "Kuźnia" w Czernicy | 3 |
0,39% |
226 |
1,33% |
2 | Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Kamieńcu Wrocławskim | 7 |
0,85% |
161 |
4,35% |
3 | Remiza OSP w Nadolicach Wielkich | 43 |
10,49% |
70 |
61,43% |
4 | Remiza OSP w Chrząstawie Wielkiej | 4 |
1,21% |
13 |
30,77% |
5 | Biblioteka w Ratowicach | 1 |
0,25% |
223 |
0,45% |
gm. Długołęka
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zespół Szkolno-Przedszkolny w Długołęce, ul. Szkolna 40 | 2 |
0,19% |
10 |
20,00% |
2 | Gimnazjum w Borowej, ul. Parkowa 2/4 | 1 |
0,25% |
1 |
100,00% |
3 | Zespół Szkół w Brzeziej Łące, ul. Szkolna 10 | 0 | — | 0 | — |
4 | Szkoła Podstawowa w Kiełczowie, ul. Szkolna 3 | 2 |
0,26% |
9 |
22,22% |
5 | Sala Gimnastyczna w Januszkowicach, ul. Klonowa 1 | 0 | — | 1 |
0,00% |
6 | Zespół Szkół w Łozinie, ul. Milicka 15 | 0 | — | 2 |
0,00% |
7 | Biblioteka Publiczna w Pasikurowicach, ul. Wrocławska 30 | 0 | — | 1 |
0,00% |
8 | Szkoła Podstawowa w Szczodrem, ul. Trzebnicka 42 | 1 |
0,31% |
7 |
14,29% |
9 | Szkoła Podstawowa w Węgrowie | 0 | — | 5 |
0,00% |
10 | Zespół Szkolno - Przedszkolny w Mirkowie, ul. Słowackiego 17 | 3 |
0,53% |
9 |
33,33% |
11 | Zespół Szkół w Siedlcu, ul. Wrocławska 22 | 0 | — | 0 | — |
12 | Gimnazjum Publiczne w Wilczycach, ul. Wrocławska 15 | 0 | — | 9 |
0,00% |
13 | Remiza OSP w Piecowicach | 0 | — | 4 |
0,00% |