Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Piętka Tadeusz |
Wiek | 40 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Ujsoły |
Okręg wyborczy nr | 6 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 311 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 3,85% |
Liczba głosów oddanych na listę | 1669 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 18,63% |
Mandat | Nie |
gm. Milówka
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Remiza OSP w Kamesznicy | 8 |
1,00% |
154 |
5,19% |
2 | Szkoła Podstawowa w Nieledwi, ul. Górska 297 | 3 |
1,13% |
19 |
15,79% |
3 | Zespół Szkół w Milówce, ul. Dworcowa 5 | 5 |
0,57% |
70 |
7,14% |
4 | Szkoła Podstawowa w Milówce, ul. Dworcowa 3 | 1 |
0,14% |
62 |
1,61% |
5 | Szkoła Podstawowa w Szarem | 2 |
0,65% |
10 |
20,00% |
6 | Szkoła Podstawowa w Lalikach | 0 | — | 4 |
0,00% |
gm. Rajcza
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Rajczy Dolnej | 5 |
2,28% |
115 |
4,35% |
2 | Szkoła Podstawowa w Rajczy | 3 |
0,32% |
209 |
1,44% |
3 | Szkoła Podstawowa w Rycerce Dolnej | 2 |
0,45% |
73 |
2,74% |
4 | Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej | 2 |
0,41% |
75 |
2,67% |
5 | Szkoła Podstawowa w Soli | 2 |
0,47% |
52 |
3,85% |
6 | Szkoła Podstawowa w Soli - Kiczorze | 1 |
0,59% |
42 |
2,38% |
7 | Szkoła Podstawowa w Zwardoniu | 0 | — | 43 |
0,00% |
gm. Ujsoły
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Złatnej | 53 |
15,68% |
205 |
25,85% |
2 | Szkoła Podstawowa w Glince | 52 |
16,46% |
87 |
59,77% |
3 | Szkoła Podstawowa w Soblówce | 15 |
6,70% |
93 |
16,13% |
4 | Gimnazjum w Ujsołach | 63 |
16,71% |
153 |
41,18% |
5 | Gimnazjum w Ujsołach | 94 |
16,23% |
203 |
46,31% |