Ballot results for the candidate by precinct
Candidate | Prokop Teresa |
Age | 45 |
Address and endorsements | Kętrzyn |
Constituency no. | 3 |
Number of votes for the candidate | 470 |
% of valid votes for the candidate | 8.96% |
Number of votes for the list | 1048 |
% of votes for the candidate relating to votes for the list | 44.85% |
Mandate | Yes |
gm. Kętrzyn
No. | Address | Number of votes | % of valid votes* | Number of votes for the list | % of votes for the candidate relating to votes for the list * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Świetlica wiejska w Linkowie | 26 |
24.53% |
30 |
86.67% |
2 | Świetlica wiejska w Gałwunach | 38 |
20.32% |
55 |
69.09% |
3 | Szkoła Podstawowa w Biedaszkach | 45 |
12.82% |
69 |
65.22% |
4 | Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kętrzynie | 58 |
29.44% |
71 |
81.69% |
5 | Szkoła Podstawowa w Wilkowie | 10 |
3.55% |
143 |
6.99% |
6 | Świetlica wiejska w Nowej Wsi Kętrzyńskiej | 23 |
18.25% |
35 |
65.71% |
7 | Szkoła Podstawowa w Nakomiadach | 68 |
17.94% |
74 |
91.89% |
8 | Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Karolewie Internat KORMORAN | 43 |
9.98% |
62 |
69.35% |
9 | Biblioteka Gminna w Wopławkach | 82 |
24.92% |
102 |
80.39% |
10 | Budynek po byłej Szkole Podstawowej w Parczu | 17 |
12.50% |
23 |
73.91% |
11 | Świetlica wiejska w Nowej Różance | 38 |
20.43% |
47 |
80.85% |
gm. Reszel
No. | Address | Number of votes | % of valid votes* | Number of votes for the list | % of votes for the candidate relating to votes for the list * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zespół Szkół w Reszlu ul. W. Łukasińskiego 3 (internat) | 5 |
0.67% |
99 |
5.05% |
2 | Zespół Szkół w Reszlu ul. Podzamcze 1 | 9 |
1.04% |
96 |
9.38% |
3 | Miejski Miejski Ośrodek Kultury w Reszlu ul. A.Mickiewicza 4 | 0 | — | 53 |
0.00% |
4 | Szkoła Podstawowa w Leginach | 1 |
0.74% |
12 |
8.33% |
5 | Uniwersytet Warm. Maz. Stacja Bad.-Dydaktyczna w Łężanach (świetlica) | 2 |
1.21% |
28 |
7.14% |
6 | Filia Biblioteczna Święta Lipka 26 | 5 |
1.53% |
49 |
10.20% |
7 | Sekratariat SP ZPO w Reszlu ul. J.Słowackiego 17 | 0 | — | 0 | — |