Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Doliński Janusz |
Wiek | 56 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Kramarzewo |
Okręg wyborczy nr | 3 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 96 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 1,55% |
Liczba głosów oddanych na listę | 944 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 10,17% |
Mandat | Nie |
gm. Działdowo
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Klęczkowie | 4 |
1,40% ![]() |
59 |
6,78% ![]() |
2 | Szkoła Podstawowa w Kurkach | 0 | — | 21 |
0,00% ![]() |
3 | Szkoła Podstawowa w Petrykozach | 2 |
0,46% ![]() |
92 |
2,17% ![]() |
4 | Szkoła Podstawowa w Księżym Dworze | 2 |
0,74% ![]() |
23 |
8,70% ![]() |
5 | Szkoła Podstawowa w Uzdowie | 57 |
13,54% ![]() |
117 |
48,72% ![]() |
6 | Szkoła Podstawowa w Ruszkowie | 19 |
3,26% ![]() |
215 |
8,84% ![]() |
7 | Szkoła Podstawowa w Wysokiej | 1 |
0,41% ![]() |
22 |
4,55% ![]() |
8 | Gimnazjum w Burkacie | 1 |
0,32% ![]() |
34 |
2,94% ![]() |
9 | Szkoła Podstawowa w Turzy Wielkiej | 2 |
0,88% ![]() |
86 |
2,33% ![]() |
10 | Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie | 0 | — | 4 |
0,00% ![]() |
11 | Szkoła Podstawowa w Kisinach | 3 |
1,19% ![]() |
60 |
5,00% ![]() |
12 | Szkoła Podstawowa w Grzybinach | 1 |
0,64% ![]() |
39 |
2,56% ![]() |
gm. Iłowo-Osada
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Iłowie-Osadzie ul.Staszica 1 | 0 | — | 44 |
0,00% ![]() |
2 | Zespół Szkół Zawodowych w Iłowie-Osadzie ul.Leśna 10A | 1 |
0,13% ![]() |
25 |
4,00% ![]() |
3 | Remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Iłowie-Wsi | 1 |
0,31% ![]() |
43 |
2,33% ![]() |
4 | Szkoła Podstawowa w Białutach | 2 |
0,52% ![]() |
16 |
12,50% ![]() |
5 | Zespół Szkół Nr 2 w Narzymiu ul. Kościelna 14 | 0 | — | 44 |
0,00% ![]() |