Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Kaczor Anna |
Wiek | 21 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Świdry |
Okręg wyborczy nr | 2 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 19 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,21% |
Liczba głosów oddanych na listę | 130 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 14,62% |
Mandat | Nie |
gm. Łuków
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Aleksandrowie | 0 | — | 1 |
0,00% |
2 | Szkoła Podstawowa w Dąbiu | 0 | — | 6 |
0,00% |
3 | Zespół Szkół w Gołąbkach | 3 |
0,60% |
3 |
100,00% |
4 | Zespół Szkół w Gręzówce | 0 | — | 0 | — |
5 | Zespół Szkół w Krynce | 1 |
0,18% |
2 |
50,00% |
6 | Szkoła Podstawowa w Gołaszynie | 0 | — | 4 |
0,00% |
7 | Przedszkole w Łazach | 0 | — | 5 |
0,00% |
8 | Szkoła Podstawowa w Turzych Rogach | 0 | — | 5 |
0,00% |
9 | Zespół Szkół w Czerśli | 4 |
1,11% |
14 |
28,57% |
10 | Zespół Szkół w Strzyżewie | 0 | — | 1 |
0,00% |
11 | Szkoła Podstawowa w Świdrach | 7 |
1,52% |
19 |
36,84% |
12 | Szkoła Podstawowa w Rolach | 0 | — | 2 |
0,00% |
13 | Zespół Szkół w Zalesiu | 1 |
0,15% |
10 |
10,00% |
14 | Szkoła Podstawowa w Zarzeczu Łukowskim | 0 | — | 0 | — |
15 | Świetlica w Sulejach | 1 |
0,38% |
8 |
12,50% |
16 | Dom Pomocy Społecznej w Ryżkach | 0 | — | 0 | — |
gm. Trzebieszów
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Publiczne Gimnazjum w Trzebieszowie | 1 |
0,16% |
6 |
16,67% |
2 | Szkoła Podstawowa w Mikłusach | 0 | — | 4 |
0,00% |
3 | Szkoła Podstawowa w Celinach | 1 |
0,24% |
18 |
5,56% |
4 | Szkoła Podstawowa w Dębowicy | 0 | — | 14 |
0,00% |
5 | Szkoła Podstawowa w Szaniawach | 0 | — | 4 |
0,00% |
6 | Gminny Ośrodek Kultury i Wypoczynku w Trzebieszowie | 0 | — | 3 |
0,00% |
7 | Szkoła Podstawowa w Jakuszach | 0 | — | 1 |
0,00% |