Ballot results for the candidate by precinct
| Candidate | Galicki Artur Leonard |
| Age | 42 |
| Address and endorsements | Reszel |
| Constituency no. | 3 |
| Number of votes for the candidate | 77 |
| % of valid votes for the candidate | 1.47% |
| Number of votes for the list | 945 |
| % of votes for the candidate relating to votes for the list | 8.15% |
| Mandate | No |
gm. Kętrzyn
| No. | Address | Number of votes | % of valid votes* | Number of votes for the list | % of votes for the candidate relating to votes for the list * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Świetlica wiejska w Linkowie | 0 | — | 20 |
0.00% |
| 2 | Świetlica wiejska w Gałwunach | 0 | — | 18 |
0.00% |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Biedaszkach | 0 | — | 67 |
0.00% |
| 4 | Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kętrzynie | 0 | — | 15 |
0.00% |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Wilkowie | 0 | — | 34 |
0.00% |
| 6 | Świetlica wiejska w Nowej Wsi Kętrzyńskiej | 0 | — | 17 |
0.00% |
| 7 | Szkoła Podstawowa w Nakomiadach | 0 | — | 148 |
0.00% |
| 8 | Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Karolewie Internat KORMORAN | 2 |
0.46% |
154 |
1.30% |
| 9 | Biblioteka Gminna w Wopławkach | 0 | — | 86 |
0.00% |
| 10 | Budynek po byłej Szkole Podstawowej w Parczu | 1 |
0.74% |
12 |
8.33% |
| 11 | Świetlica wiejska w Nowej Różance | 0 | — | 39 |
0.00% |
gm. Reszel
| No. | Address | Number of votes | % of valid votes* | Number of votes for the list | % of votes for the candidate relating to votes for the list * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Zespół Szkół w Reszlu ul. W. Łukasińskiego 3 (internat) | 29 |
3.88% |
104 |
27.88% |
| 2 | Zespół Szkół w Reszlu ul. Podzamcze 1 | 36 |
4.14% |
105 |
34.29% |
| 3 | Miejski Miejski Ośrodek Kultury w Reszlu ul. A.Mickiewicza 4 | 2 |
0.68% |
35 |
5.71% |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Leginach | 0 | — | 22 |
0.00% |
| 5 | Uniwersytet Warm. Maz. Stacja Bad.-Dydaktyczna w Łężanach (świetlica) | 1 |
0.61% |
33 |
3.03% |
| 6 | Filia Biblioteczna Święta Lipka 26 | 6 |
1.83% |
36 |
16.67% |
| 7 | Sekratariat SP ZPO w Reszlu ul. J.Słowackiego 17 | 0 | — | 0 | — |