Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Korzeniewski Bogusław Stanisław |
Wiek | 39 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Kol. Piszczac |
Okręg wyborczy nr | 4 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 68 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 1,21% |
Liczba głosów oddanych na listę | 587 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 11,58% |
Mandat | Nie |
gm. Łomazy
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Dubowie | 0 | — | 7 |
0,00% ![]() |
2 | Szkoła Podstawowa w Huszczy | 1 |
0,46% ![]() |
1 |
100,00% ![]() |
3 | Szkoła Podstawowa w Korczówce | 0 | — | 129 |
0,00% ![]() |
4 | Szkoła Podstawowa w Łomazach | 0 | — | 15 |
0,00% ![]() |
5 | Szkoła Podstawowa w Burwinie | 1 |
1,15% ![]() |
16 |
6,25% ![]() |
6 | Szkoła Podstawowa w Kopytniku | 1 |
0,66% ![]() |
1 |
100,00% ![]() |
7 | Szkoła Podstawowa w Koszołach | 0 | — | 2 |
0,00% ![]() |
gm. Piszczac
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zespół Placówek Oświatowych w Chotyłowie | 5 |
1,52% ![]() |
28 |
17,86% ![]() |
2 | Szkoła Podstawowa w Dobrynce | 21 |
11,54% ![]() |
51 |
41,18% ![]() |
3 | Szkoła Podstawowa w Kościeniewiczach | 1 |
0,29% ![]() |
74 |
1,35% ![]() |
4 | Budynek Starej Szkoły w Piszczacu ( duża sala konferencyjna) | 18 |
2,16% ![]() |
135 |
13,33% ![]() |
5 | Szkoła Podstawowa w Połoskach | 1 |
0,29% ![]() |
45 |
2,22% ![]() |
6 | Budynek Starej Szkoły w Piszczacu (mała sala konferencyjna) | 19 |
3,86% ![]() |
70 |
27,14% ![]() |
gm. Rossosz
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Hala Sportowa w Rossoszu | 0 | — | 13 |
0,00% ![]() |
2 | Remizo - Świetlica w Romaszkach | 0 | — | 0 | — |