Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Stypułkowski Stefan Kazimierz |
Wiek | 60 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Zakrzówek |
Okręg wyborczy nr | 4 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 29 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,35% |
Liczba głosów oddanych na listę | 400 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 7,25% |
Mandat | Nie |
gm. Urzędów
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Boby-Kolonia lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 0 | — |
2 | Bęczyn lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 4 |
0,00% |
3 | Moniaki lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 9 |
0,00% |
4 | Popkowice lokal budynku wielofunkcyjnego | 0 | — | 3 |
0,00% |
5 | Popkowice Lokal DPS | 1 |
1,56% |
1 |
100,00% |
6 | Skorczyce lokal Zespołu Szkół | 0 | — | 28 |
0,00% |
7 | Urzędów lokal Zespołu Szkół Ogólnokształcących | 0 | — | 24 |
0,00% |
8 | Rankowskie lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 19 |
0,00% |
gm. Wilkołaz
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Rudniku Szlacheckim | 0 | — | 13 |
0,00% |
2 | Szkoła Podstawowa w Wilkołazie | 0 | — | 5 |
0,00% |
3 | Szkoła Podstawowa w Wilkołazie | 2 |
0,25% |
21 |
9,52% |
4 | Szkoła Podstawowa w Ostrowie | 0 | — | 3 |
0,00% |
gm. Zakrzówek
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Bystrzycy | 1 |
0,35% |
10 |
10,00% |
2 | Szkoła Podstawowa w Majdanie-Grabina | 3 |
0,91% |
41 |
7,32% |
3 | Szkoła Podstawowa w Rudniku Drugim | 1 |
0,32% |
31 |
3,23% |
4 | Szkoła Podstawowa w Sulowie | 1 |
0,26% |
37 |
2,70% |
5 | Szkoła Podstawowa w Studziankach | 0 | — | 97 |
0,00% |
6 | Szkoła Podstawowa w Zakrzówku | 20 |
2,26% |
54 |
37,04% |