Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Hiper Jadwiga Kazimiera |
Wiek | 62 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Międzyborów |
Okręg wyborczy nr | 2 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 10 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,13% |
Liczba głosów oddanych na listę | 2551 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 0,39% |
Mandat | Nie |
gm. Baranów
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zespół Szkół w Baranowie | 0 | — | 245 |
0,00% |
2 | Publiczna Szkoła Podstawowa w Golach | 0 | — | 129 |
0,00% |
3 | Zespół Szkół w Kaskach | 0 | — | 188 |
0,00% |
gm. Jaktorów
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | OSP w Jaktorowie ul. Warszawska 2 | 0 | — | 228 |
0,00% |
2 | Gimnazjum w Międzyborowie, ul. Staszica 5 | 8 |
0,71% |
86 |
9,30% |
3 | Budy Zosine Nr 109 ( była szkoła ) | 0 | — | 69 |
0,00% |
4 | Budy Michałowskie Nr 77 ( była szkoła ) | 0 | — | 32 |
0,00% |
5 | Szkoła Podstawowa w Jaktorowie, ul. Warszawska 88 | 1 |
0,12% |
355 |
0,28% |
6 | Sala Gimnastyczna przy Szkole Podstawowej w Międzyborowie, ul. Staszica 5 | 0 | — | 72 |
0,00% |
7 | Gimnazjum w Jaktorowie, ul. Chełmońskiego 4 | 0 | — | 257 |
0,00% |
gm. Żabia Wola
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Ojrzanów ul. Szkolna 1 ( budynek Szkoły Podstawowej ) | 0 | — | 241 |
0,00% |
2 | Skuły ul. Mszczonowska 3 ( budynek szkoły Podstawowej ) | 1 |
0,22% |
251 |
0,40% |
3 | Słubica Dobra ul. Słoneczna 36 /dawny budynek Szkoły Podstawowej/ | 0 | — | 43 |
0,00% |
4 | Józefina ul. Mazowiecka 1 ( budynek Gimnazjum ) | 0 | — | 251 |
0,00% |
5 | Żabia Wola ul. Warszawska 17 ( budynek Domu Kultury ) | 0 | — | 104 |
0,00% |