Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Grodź Bogusław Marian |
Wiek | 48 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Osina |
Okręg wyborczy nr | 3 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 185 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 2,84% |
Liczba głosów oddanych na listę | 957 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 19,33% |
Mandat | Nie |
gm. Maszewo
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Dębicach | 0 | — | 85 |
0,00% |
2 | Ośrodek Kultury w Maszewie | 1 |
0,15% |
48 |
2,08% |
3 | Gimnazjum w Maszewie | 1 |
0,22% |
25 |
4,00% |
4 | Zespół Szkół PonadGimnazjalnych w Maszewie | 1 |
0,31% |
10 |
10,00% |
5 | Szkoła Podstawowa w Rożnowie | 3 |
0,66% |
33 |
9,09% |
gm. Osina
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zespół Szkół Publicznych im. B. Malinowskiego w Osinie | 115 |
17,67% |
134 |
85,82% |
2 | Świetlica wiejska w Węgorzach | 50 |
15,48% |
63 |
79,37% |
gm. Przybiernów
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Przybiernowie ul.Kościuszki | 1 |
0,14% |
132 |
0,76% |
2 | Szkoła Podstawowa w Czarnogłowach, ul. Lipowa | 7 |
1,69% |
111 |
6,31% |
3 | Szkoła Podstawowa w Budzieszewicach, Budzieszewice 8 | 1 |
0,56% |
35 |
2,86% |
gm. Stepnica
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Urząd Gminy w Stepnicy ul.Kościuszki 4 | 3 |
0,29% |
161 |
1,86% |
2 | Szkoła Podstawowa w Racimierzu ul. Niepodległości 9 | 1 |
0,30% |
84 |
1,19% |
3 | Świetlica wiejska w Gąsierzynie ul. Mickiewicza 1 | 1 |
0,44% |
36 |
2,78% |