Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Kotwicka Łucja |
Wiek | 41 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Maszewo |
Okręg wyborczy nr | 3 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 329 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 5,04% |
Liczba głosów oddanych na listę | 1624 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 20,26% |
Mandat | Nie |
gm. Maszewo
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Dębicach | 67 |
9,22% |
82 |
81,71% |
2 | Ośrodek Kultury w Maszewie | 106 |
15,68% |
124 |
85,48% |
3 | Gimnazjum w Maszewie | 85 |
18,44% |
106 |
80,19% |
4 | Zespół Szkół PonadGimnazjalnych w Maszewie | 34 |
10,40% |
44 |
77,27% |
5 | Szkoła Podstawowa w Rożnowie | 25 |
5,51% |
93 |
26,88% |
gm. Osina
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zespół Szkół Publicznych im. B. Malinowskiego w Osinie | 0 | — | 97 |
0,00% |
2 | Świetlica wiejska w Węgorzach | 1 |
0,31% |
44 |
2,27% |
gm. Przybiernów
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Przybiernowie ul.Kościuszki | 3 |
0,42% |
162 |
1,85% |
2 | Szkoła Podstawowa w Czarnogłowach, ul. Lipowa | 1 |
0,24% |
57 |
1,75% |
3 | Szkoła Podstawowa w Budzieszewicach, Budzieszewice 8 | 0 | — | 74 |
0,00% |
gm. Stepnica
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Urząd Gminy w Stepnicy ul.Kościuszki 4 | 3 |
0,29% |
550 |
0,55% |
2 | Szkoła Podstawowa w Racimierzu ul. Niepodległości 9 | 2 |
0,61% |
118 |
1,69% |
3 | Świetlica wiejska w Gąsierzynie ul. Mickiewicza 1 | 2 |
0,88% |
73 |
2,74% |