Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Rusinek Marcin |
Wiek | 27 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Zakrzówek |
Okręg wyborczy nr | 4 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 62 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,75% |
Liczba głosów oddanych na listę | 966 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 6,42% |
Mandat | Nie |
gm. Urzędów
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Boby-Kolonia lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 27 |
0,00% |
2 | Bęczyn lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 2 |
0,00% |
3 | Moniaki lokal Szkoły Podstawowej | 1 |
0,23% |
88 |
1,14% |
4 | Popkowice lokal budynku wielofunkcyjnego | 0 | — | 106 |
0,00% |
5 | Popkowice Lokal DPS | 0 | — | 1 |
0,00% |
6 | Skorczyce lokal Zespołu Szkół | 1 |
0,20% |
37 |
2,70% |
7 | Urzędów lokal Zespołu Szkół Ogólnokształcących | 0 | — | 13 |
0,00% |
8 | Rankowskie lokal Szkoły Podstawowej | 1 |
0,16% |
13 |
7,69% |
gm. Wilkołaz
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Rudniku Szlacheckim | 0 | — | 43 |
0,00% |
2 | Szkoła Podstawowa w Wilkołazie | 0 | — | 128 |
0,00% |
3 | Szkoła Podstawowa w Wilkołazie | 0 | — | 104 |
0,00% |
4 | Szkoła Podstawowa w Ostrowie | 0 | — | 42 |
0,00% |
gm. Zakrzówek
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Bystrzycy | 5 |
1,74% |
77 |
6,49% |
2 | Szkoła Podstawowa w Majdanie-Grabina | 3 |
0,91% |
35 |
8,57% |
3 | Szkoła Podstawowa w Rudniku Drugim | 4 |
1,27% |
25 |
16,00% |
4 | Szkoła Podstawowa w Sulowie | 0 | — | 24 |
0,00% |
5 | Szkoła Podstawowa w Studziankach | 1 |
0,36% |
41 |
2,44% |
6 | Szkoła Podstawowa w Zakrzówku | 46 |
5,20% |
160 |
28,75% |