Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Pawłowski Paweł |
Wiek | 30 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Rudnik |
Okręg wyborczy nr | 4 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 37 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,45% |
Liczba głosów oddanych na listę | 939 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 3,94% |
Mandat | Nie |
gm. Urzędów
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Boby-Kolonia lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 51 |
0,00% |
2 | Bęczyn lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 23 |
0,00% |
3 | Moniaki lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 175 |
0,00% |
4 | Popkowice lokal budynku wielofunkcyjnego | 0 | — | 87 |
0,00% |
5 | Popkowice Lokal DPS | 0 | — | 5 |
0,00% |
6 | Skorczyce lokal Zespołu Szkół | 0 | — | 144 |
0,00% |
7 | Urzędów lokal Zespołu Szkół Ogólnokształcących | 2 |
0,27% |
59 |
3,39% |
8 | Rankowskie lokal Szkoły Podstawowej | 0 | — | 28 |
0,00% |
gm. Wilkołaz
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Rudniku Szlacheckim | 17 |
3,67% |
27 |
62,96% |
2 | Szkoła Podstawowa w Wilkołazie | 0 | — | 53 |
0,00% |
3 | Szkoła Podstawowa w Wilkołazie | 5 |
0,64% |
44 |
11,36% |
4 | Szkoła Podstawowa w Ostrowie | 4 |
1,42% |
45 |
8,89% |
gm. Zakrzówek
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Bystrzycy | 0 | — | 12 |
0,00% |
2 | Szkoła Podstawowa w Majdanie-Grabina | 0 | — | 19 |
0,00% |
3 | Szkoła Podstawowa w Rudniku Drugim | 4 |
1,27% |
28 |
14,29% |
4 | Szkoła Podstawowa w Sulowie | 1 |
0,26% |
47 |
2,13% |
5 | Szkoła Podstawowa w Studziankach | 1 |
0,36% |
11 |
9,09% |
6 | Szkoła Podstawowa w Zakrzówku | 3 |
0,34% |
81 |
3,70% |