Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Wróblewski Kazimierz |
Wiek | 54 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Langanki |
Okręg wyborczy nr | 3 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 149 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 2,84% |
Liczba głosów oddanych na listę | 319 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 46,71% |
Mandat | Nie |
gm. Kętrzyn
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Świetlica wiejska w Linkowie | 1 |
0,94% |
9 |
11,11% |
2 | Świetlica wiejska w Gałwunach | 19 |
10,16% |
37 |
51,35% |
3 | Szkoła Podstawowa w Biedaszkach | 15 |
4,27% |
34 |
44,12% |
4 | Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kętrzynie | 5 |
2,54% |
27 |
18,52% |
5 | Szkoła Podstawowa w Wilkowie | 5 |
1,77% |
16 |
31,25% |
6 | Świetlica wiejska w Nowej Wsi Kętrzyńskiej | 6 |
4,76% |
11 |
54,55% |
7 | Szkoła Podstawowa w Nakomiadach | 45 |
11,87% |
53 |
84,91% |
8 | Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Karolewie Internat KORMORAN | 9 |
2,09% |
13 |
69,23% |
9 | Biblioteka Gminna w Wopławkach | 9 |
2,74% |
17 |
52,94% |
10 | Budynek po byłej Szkole Podstawowej w Parczu | 5 |
3,68% |
9 |
55,56% |
11 | Świetlica wiejska w Nowej Różance | 8 |
4,30% |
48 |
16,67% |
gm. Reszel
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zespół Szkół w Reszlu ul. W. Łukasińskiego 3 (internat) | 2 |
0,27% |
5 |
40,00% |
2 | Zespół Szkół w Reszlu ul. Podzamcze 1 | 5 |
0,58% |
7 |
71,43% |
3 | Miejski Miejski Ośrodek Kultury w Reszlu ul. A.Mickiewicza 4 | 0 | — | 3 |
0,00% |
4 | Szkoła Podstawowa w Leginach | 3 |
2,22% |
5 |
60,00% |
5 | Uniwersytet Warm. Maz. Stacja Bad.-Dydaktyczna w Łężanach (świetlica) | 2 |
1,21% |
5 |
40,00% |
6 | Filia Biblioteczna Święta Lipka 26 | 10 |
3,06% |
20 |
50,00% |
7 | Sekratariat SP ZPO w Reszlu ul. J.Słowackiego 17 | 0 | — | 0 | — |