Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
| Kandydat | Krysiński Zdzisław Bolesław |
| Wiek | 45 |
| Miejsce zamieszkania i poparcie | Łagiewniki |
| Okręg wyborczy nr | 4 |
| Liczba głosów oddanych na kandydata | 38 |
| % głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,47% |
| Liczba głosów oddanych na listę | 778 |
| % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 4,88% |
| Mandat | Nie |
gm. Grodziec
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Szkoła Podstawowa w Grodźcu, Pl. ks. Abpa Bronisława Dąbrowskiego 4 | 6 |
0,61% |
37 |
16,22% |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Lipicach | 0 | — | 7 |
0,00% |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Królikowie | 21 |
4,08% |
45 |
46,67% |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Biskupicach | 5 |
1,37% |
22 |
22,73% |
gm. Rychwał
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Szkoła Podstawowa w Kucharach Kościelnych | 0 | — | 86 |
0,00% |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Dąbroszynie | 0 | — | 48 |
0,00% |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Rychwale | 2 |
0,16% |
33 |
6,06% |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Jaroszewicach Grodzieckich | 0 | — | 23 |
0,00% |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Siąszycach | 0 | — | 2 |
0,00% |
| 6 | Szkoła Podstawowa w Białej Panieńskiej | 0 | — | 6 |
0,00% |
| 7 | Szkoła Podstawowa w Grochowach | 1 |
0,37% |
11 |
9,09% |
gm. Rzgów
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Rzgowie, ul. Konińska 6 | 1 |
0,14% |
82 |
1,22% |
| 2 | Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Sławsku, ul. Okólna 3 | 0 | — | 144 |
0,00% |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Grabienicach | 2 |
0,45% |
137 |
1,46% |
| 4 | Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Osieczy | 0 | — | 95 |
0,00% |