Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Kaczmarczyk Ryszard Piotr |
Wiek | 54 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Reszel |
Okręg wyborczy nr | 3 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 200 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 3,81% |
Liczba głosów oddanych na listę | 745 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 26,85% |
Mandat | Tak |
gm. Kętrzyn
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Świetlica wiejska w Linkowie | 0 | — | 9 |
0,00% |
2 | Świetlica wiejska w Gałwunach | 8 |
4,28% |
26 |
30,77% |
3 | Szkoła Podstawowa w Biedaszkach | 9 |
2,56% |
35 |
25,71% |
4 | Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kętrzynie | 0 | — | 13 |
0,00% |
5 | Szkoła Podstawowa w Wilkowie | 3 |
1,06% |
11 |
27,27% |
6 | Świetlica wiejska w Nowej Wsi Kętrzyńskiej | 3 |
2,38% |
21 |
14,29% |
7 | Szkoła Podstawowa w Nakomiadach | 4 |
1,06% |
34 |
11,76% |
8 | Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Karolewie Internat KORMORAN | 1 |
0,23% |
67 |
1,49% |
9 | Biblioteka Gminna w Wopławkach | 2 |
0,61% |
29 |
6,90% |
10 | Budynek po byłej Szkole Podstawowej w Parczu | 1 |
0,74% |
29 |
3,45% |
11 | Świetlica wiejska w Nowej Różance | 3 |
1,61% |
17 |
17,65% |
gm. Reszel
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Zespół Szkół w Reszlu ul. W. Łukasińskiego 3 (internat) | 61 |
8,17% |
141 |
43,26% |
2 | Zespół Szkół w Reszlu ul. Podzamcze 1 | 40 |
4,60% |
169 |
23,67% |
3 | Miejski Miejski Ośrodek Kultury w Reszlu ul. A.Mickiewicza 4 | 31 |
10,62% |
58 |
53,45% |
4 | Szkoła Podstawowa w Leginach | 5 |
3,70% |
8 |
62,50% |
5 | Uniwersytet Warm. Maz. Stacja Bad.-Dydaktyczna w Łężanach (świetlica) | 3 |
1,82% |
28 |
10,71% |
6 | Filia Biblioteczna Święta Lipka 26 | 26 |
7,95% |
50 |
52,00% |
7 | Sekratariat SP ZPO w Reszlu ul. J.Słowackiego 17 | 0 | — | 0 | — |