Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Lasek Andrzej |
Wiek | 52 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Dulcza Mała |
Okręg wyborczy nr | 3 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 70 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 1,11% |
Liczba głosów oddanych na listę | 412 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 16,99% |
Mandat | Nie |
gm. Radomyśl Wielki
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim, ul. Ogrodowa 1 | 10 |
1,07% |
53 |
18,87% |
2 | Szkoła Podstawowa w Partyni | 11 |
3,61% |
27 |
40,74% |
3 | Szkoła Podstawowa w Podborzu | 2 |
0,91% |
9 |
22,22% |
4 | Szkoła Podstawowa w Rudzie | 3 |
0,86% |
22 |
13,64% |
5 | Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Wisłockiej | 4 |
1,77% |
19 |
21,05% |
6 | Szkoła Podstawowa w Zdziarcu | 2 |
0,87% |
21 |
9,52% |
7 | Szkoła Podstawowa w Dąbiu | 4 |
1,87% |
15 |
26,67% |
8 | Szkoła Podstawowa w Żarówce | 0 | — | 83 |
0,00% |
9 | Szkoła Podstawowa w Janowcu | 0 | — | 24 |
0,00% |
10 | Szkoła Podstawowa w Dulczy Wielkiej | 5 |
1,17% |
40 |
12,50% |
11 | Szkoła Podstawowa w Dulczy Małej | 16 |
4,97% |
20 |
80,00% |
12 | Agronomówka w Zgórsku | 1 |
0,45% |
8 |
12,50% |
gm. Wadowice Górne
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Wadowicach Górnych | 2 |
0,36% |
7 |
28,57% |
2 | Szkoła Podstawowa w Woli Wadowskiej | 3 |
0,78% |
14 |
21,43% |
3 | Szkoła Podstawowa w Jamach | 3 |
1,05% |
9 |
33,33% |
4 | Szkoła Podstawowa w Wadowicach Dolnych | 1 |
0,28% |
16 |
6,25% |
5 | Szkoła Podstawowa w Wampierzowie | 0 | — | 7 |
0,00% |
6 | Szkoła Podstawowa w Izbiskach | 1 |
0,49% |
9 |
11,11% |
7 | Dom Ludowy w Piątkowcu | 0 | — | 4 |
0,00% |
8 | Szkoła Podstawowa w Zabrniu | 2 |
1,20% |
5 |
40,00% |
9 | Dom Ludowy w Grzybowie | 0 | — | 0 | — |