Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
| Kandydat | Oprocha Magdalena |
| Wiek | 29 |
| Miejsce zamieszkania i poparcie | Jeleśnia |
| Okręg wyborczy nr | 6 |
| Liczba głosów oddanych na kandydata | 19 |
| % głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,24% |
| Liczba głosów oddanych na listę | 77 |
| % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 24,68% |
| Mandat | Nie |
gm. Milówka
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Remiza OSP w Kamesznicy | 4 |
0,50% |
11 |
36,36% |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Nieledwi, ul. Górska 297 | 0 | — | 5 |
0,00% |
| 3 | Zespół Szkół w Milówce, ul. Dworcowa 5 | 1 |
0,11% |
6 |
16,67% |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Milówce, ul. Dworcowa 3 | 2 |
0,28% |
6 |
33,33% |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Szarem | 3 |
0,97% |
8 |
37,50% |
| 6 | Szkoła Podstawowa w Lalikach | 1 |
0,34% |
2 |
50,00% |
gm. Rajcza
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Szkoła Podstawowa w Rajczy Dolnej | 1 |
0,46% |
2 |
50,00% |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Rajczy | 0 | — | 9 |
0,00% |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Rycerce Dolnej | 0 | — | 0 | — |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej | 2 |
0,41% |
6 |
33,33% |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Soli | 2 |
0,47% |
7 |
28,57% |
| 6 | Szkoła Podstawowa w Soli - Kiczorze | 0 | — | 3 |
0,00% |
| 7 | Szkoła Podstawowa w Zwardoniu | 0 | — | 1 |
0,00% |
gm. Ujsoły
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Szkoła Podstawowa w Złatnej | 0 | — | 1 |
0,00% |
| 2 | Szkoła Podstawowa w Glince | 0 | — | 4 |
0,00% |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Soblówce | 0 | — | 1 |
0,00% |
| 4 | Gimnazjum w Ujsołach | 3 |
0,80% |
5 |
60,00% |
| 5 | Gimnazjum w Ujsołach | 0 | — | 0 | — |