Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
| Kandydat | Ruszczyk Klaudiusz |
| Wiek | 39 |
| Miejsce zamieszkania i poparcie | Reszel |
| Okręg wyborczy nr | 3 |
| Liczba głosów oddanych na kandydata | 13 |
| % głosów ważnych oddanych na kandydata | 0,25% |
| Liczba głosów oddanych na listę | 148 |
| % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 8,78% |
| Mandat | Nie |
gm. Kętrzyn
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Świetlica wiejska w Linkowie | 0 | — | 2 |
0,00% |
| 2 | Świetlica wiejska w Gałwunach | 1 |
0,53% |
1 |
100,00% |
| 3 | Szkoła Podstawowa w Biedaszkach | 1 |
0,28% |
7 |
14,29% |
| 4 | Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kętrzynie | 0 | — | 1 |
0,00% |
| 5 | Szkoła Podstawowa w Wilkowie | 0 | — | 1 |
0,00% |
| 6 | Świetlica wiejska w Nowej Wsi Kętrzyńskiej | 1 |
0,79% |
4 |
25,00% |
| 7 | Szkoła Podstawowa w Nakomiadach | 1 |
0,26% |
7 |
14,29% |
| 8 | Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Karolewie Internat KORMORAN | 0 | — | 7 |
0,00% |
| 9 | Biblioteka Gminna w Wopławkach | 0 | — | 23 |
0,00% |
| 10 | Budynek po byłej Szkole Podstawowej w Parczu | 0 | — | 1 |
0,00% |
| 11 | Świetlica wiejska w Nowej Różance | 0 | — | 2 |
0,00% |
gm. Reszel
| Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Zespół Szkół w Reszlu ul. W. Łukasińskiego 3 (internat) | 4 |
0,54% |
29 |
13,79% |
| 2 | Zespół Szkół w Reszlu ul. Podzamcze 1 | 3 |
0,35% |
50 |
6,00% |
| 3 | Miejski Miejski Ośrodek Kultury w Reszlu ul. A.Mickiewicza 4 | 0 | — | 4 |
0,00% |
| 4 | Szkoła Podstawowa w Leginach | 1 |
0,74% |
1 |
100,00% |
| 5 | Uniwersytet Warm. Maz. Stacja Bad.-Dydaktyczna w Łężanach (świetlica) | 0 | — | 2 |
0,00% |
| 6 | Filia Biblioteczna Święta Lipka 26 | 1 |
0,31% |
6 |
16,67% |
| 7 | Sekratariat SP ZPO w Reszlu ul. J.Słowackiego 17 | 0 | — | 0 | — |