Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Mossakowski Sławomir Zygmunt |
Wiek | 43 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Brudzyno |
Okręg wyborczy nr | 3 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 301 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 4,11% |
Liczba głosów oddanych na listę | 552 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 54,53% |
Mandat | Nie |
gm. Radzanowo
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Gminny Ośrodek Kultury w Radzanowie, ul. Szkolna 3 | 30 |
2,73% |
102 |
29,41% |
2 | Remiza OSP w Woźnikach | 10 |
2,82% |
17 |
58,82% |
3 | Szkoła Podstawowa w Rogozinie, ul. Mazowiecka 25 | 14 |
1,45% |
39 |
35,90% |
4 | Szkoła Podstawowa w Ciółkówku | 17 |
3,55% |
41 |
41,46% |
gm. Słupno
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Liszynie, ul. Wawrzyńca Sikory 19, 09-408 Płock | 15 |
3,49% |
42 |
35,71% |
2 | Remiza OSP w Mijakowie, 09-472 Mijakowo | 8 |
2,27% |
44 |
18,18% |
3 | Remiza OSP Stare Gulczewo | 13 |
3,07% |
29 |
44,83% |
4 | Urząd Gminy w Słupnie, ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno | 7 |
1,45% |
33 |
21,21% |
gm. Staroźreby
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Staroźrebach | 20 |
1,99% |
25 |
80,00% |
2 | Szkoła Podstawowa w Nowej Górze | 115 |
16,06% |
124 |
92,74% |
3 | Szkoła Podstawowa w Zdziarze Wielkim | 5 |
2,58% |
5 |
100,00% |
4 | Remiza OSP w Sędku | 8 |
4,60% |
8 |
100,00% |
5 | Szkoła Podstawowa w Bromierzyku | 9 |
5,36% |
9 |
100,00% |
6 | Remiza OSP w Rogowie | 14 |
9,46% |
16 |
87,50% |
7 | Szkoła Podstawowa w Smardzewie | 5 |
2,70% |
5 |
100,00% |
8 | Szkoła Podstawowa w Przeciszewie | 11 |
7,86% |
13 |
84,62% |