Wyniki głosowania na kandydata w obwodach
Kandydat | Czapliński Jerzy Jan |
Wiek | 58 |
Miejsce zamieszkania i poparcie | Brodnica |
Okręg wyborczy nr | 3 |
Liczba głosów oddanych na kandydata | 288 |
% głosów ważnych oddanych na kandydata | 4,35% |
Liczba głosów oddanych na listę | 696 |
% głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę | 41,38% |
Mandat | Nie |
gm. Brodnica
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa, Szabda | 3 |
0,66% |
19 |
15,79% |
2 | Gimnazjum, Szczuka | 5 |
1,62% |
8 |
62,50% |
3 | Szkoła Podstawowa, Gorczenica | 2 |
0,80% |
4 |
50,00% |
4 | Wiejski Dom Kultury, Karbowo | 7 |
1,66% |
33 |
21,21% |
5 | Szkoła Podstawowa, Gortatowo | 0 | — | 0 | — |
6 | Szkoła Podstawowa, Cielęta | 0 | — | 6 |
0,00% |
gm. Osiek
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Strzygach | 0 | — | 2 |
0,00% |
2 | Szkoła Podstawowa w Osieku | 5 |
0,47% |
10 |
50,00% |
gm. Świedziebnia
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Szkoła Podstawowa w Świedziebni | 2 |
0,25% |
5 |
40,00% |
2 | Szkoła Podstawowa w Michałkach | 0 | — | 1 |
0,00% |
3 | Szkoła Podstawowa w Janowie | 0 | — | 2 |
0,00% |
4 | Szkoła Podstawowa w Zasadach | 1 |
0,60% |
1 |
100,00% |
gm. Zbiczno
Nr | Adres | Liczba głosów | % głosów ważnych* | Liczba głosów oddanych na listę | % głosów oddanych na kandydata w stosunku do głosów na listę * |
---|---|---|---|---|---|
1 | Świetlica GOKSiR w Zbicznie | 121 |
22,62% |
171 |
70,76% |
2 | Remiza OSP w Pokrzydowie | 60 |
8,70% |
245 |
24,49% |
3 | Świetlica GOKSiR w Sumowie | 40 |
11,63% |
137 |
29,20% |
4 | Świetlica GOKSiR w Cichem | 42 |
17,72% |
52 |
80,77% |